Tjock eller tjock, eller?

Tjock dag. Ujujuj. Gick upp kvart i 7. blev en skål flingor för brödet va slut.
Flingor : socker.

Runt ett åkte ja till torp, själv... Viran va fast hos frisören. Gick runt där och fixade ett par julklappar till, samt pussade snabbt på killen tills ja fick panik o ringde Pappa så han hämtade mig. Fyfan va folk  de va!! Helt sjukt, nu börjar julhelvetet på torp. Är såå glad att ja bara har en grej till att köpa. -Men de betyder ju även att ja måste tillbaka.

Efter Pappa hämtat mig, hämtade vi Viran vid 5 tiden sen dog vi nästan av hunger så Pappa stannade vid mc donalds.. Som jag egentligen verkligen verkligen verkligen inte vill äta, men vi höll ju på att dö..? Och hur ofta händer de? En gång om året..? Mc donalds alltså. Hursomhelst de blev en happy meal ;) : fett, kolhydrater, fett, kalorier, fett.

Sen kom vi hem och jag o Viran har precis mölat i oss nötter och glögg. :mängder med kalorier och socker, socker, socker.


Illa illa illa. Och imorn ska vi på Elenas fest. Då blir det dricka. Och mer kalorier. Hujeda mig. Och jag har inte tagit en promenad på veckor!! :( Paniken börjar verkligen smyga på. Eller attackera mig snarare. Men imorn! Imorn ska ja ta morgonpromenad innan David kommer hit.
Sådeså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0