Nyår, frågetecken

Nu ska jag lägga mig och kolla på några avsnitt av Vänner. Imorgon beger jag mig till Älvängen och barnvaktar tills Måndag kväll. Då kommer även min fina David, äntligen! Film o mys o pussar. På tisdag går vi upp tidigt, han, jag o Viran. För då blir det Överby och Torp som gäller! Ska byta Davids armband som han fick av mig, de va för stort :( Ska även byta min tröja jag fick av Elvira, försöka hitta en bra BH till nyårsklänningen, ett minneskort till min nya kamera (kan bara ta 9 bilder nu :/) Samt ett fodral till den. Viran ska hitta klänning o lite så.

Apporpå nyår. Ja o David hade 4 grejer på g. Sen försvann dom. Haha. Nu har vi en halv grej på g, kanske ;) -Alltså de beror på om vi får komma eller inte. :P Så får se på de. Vad ska ni göra?? :)

Kommentarer
Postat av: kristina

jag ska fira hos mamma tror jag, orkar inte alls festa i år. och vill inte heller lämna saga ensam när hon aldrig varit med om smällare och sådant innan.

2010-12-25 @ 23:58:19
URL: http://bluefairy.blogg.se/
Postat av: Malin

Darling, vi ska till matteus och fira med några stcken, vet inte exakt vilka och jag tror att ni gärna får komma dit om ni vill :) Jag skulle bli väldans glad :D

2010-12-26 @ 13:19:57
Postat av: Elin

Kicki - de förstår ja. och ibland e de mysigt att bara fira med familjen :)



Malin - okej, känns lite dumt när vi aldrig blir bjudna av honom längre haha ;) att man måste fråga liksom :P men nog saknar jag dig som fan! och jag hade velat fira med dig som vanligt :) Eller så tar vi en sistaminuten till mallorca o firar där ;D haha! MISS YOU!!

2010-12-26 @ 13:30:51
URL: http://eileenhc.blogg.se/
Postat av: Elin

du o ja alltså ;) o kanske david o simon me ;)

2010-12-26 @ 13:31:38
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0