påsk

Efter ett tag kom David. Jag fick en blomma och ett par gummisneakers ;) Haha. Han e så söt. Han käkade sen tog vi en promenad. Satte oss vid vattnet o hade de hur mysigt som helst. Senare på kvällen beslutade vi att åka hem till honom. På vägen hittade vi en liten vilsen hund som va långt ifrån sitt hem. Orkar inte berätta hela historien, men efter en timma kanske hittade vi hans/hennes hem och vi va dagens räddare i nöden. Han/hon såg ut som Batman, så jag döpte honom/henne till Brucie. ;) När vi kom hem till honom käkade han igen, och vi satt me hans mamma i köket o pratade lite, sen kollade vi på film o mös o så. Igår när vi vaknade så käkade vi frukost, åkte sen till hans farmor o umgicks lite, sen åkte till torp o handlade lite, efter det gick vi strandpromenaden o satt o myste lite där me. Sen skulle jag egentligen hem, men kunde inte me att lämna honom, så jag hämtade mer kläder hemma, sen åkte vi o handlade godis o åkte hem o mös mer.  Och nuu kom jag hem ;) Jag hade kunnat skriva ett roliga inlägg om va som hänt o så, men ja har helt enkelt inte orken hehe.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0