Förlåt älskling

Ibland är man ju så "jävla dum i huvet" själv. Och egoistisk framförallt.
Inlägget häromdan ja skrev. I ren frustration, ilska och tårarna bara flög åt alla håll o kanter.
Då kan man va dum. Och avreagera sig på lilla patetiska bloggen.
Utan att tänka sig för att det finns faktiskt folk som läser skiten. Och dom har ju faktiskt ingenting med mig o David att göra.

Även om 90% av den består av "david, david, david!" ..
Just i det tillfället hade jag ingen  att prata med. Men va så frustrerad och satt inloggad här, och därför skrev av mig.
Efteråt när man lugnat ser sig och rett ut det mesta, hade jag glömt av inlägget och därför va de kvar.
Kvar för folk att läsa, vilket är fel.
Så förlåt mig älskling.
Jag förstår att du blev ledsen, arg och besviken på mig.
Det va tanklöst och dumt.
Har tagit bort det nu iaf, och ska inte göra om det.
Jag älskar dig.
Och till er andra, så är han världens finaste och jag bruukar inte va så arg på honom ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0