haha

Så har det hänt igen.
Jag vet inte om det är min svägerska som är skön, eller om de e vi som e sköna.
Alla tre e nog sköna.

"Senare kom pappa och hämade mig och sen åkte vi upp och hämtade elin och david som hade varit på lagfest.
ingen utav som var nyckter för 5 öre även om dom gärna ville att vi skulle tro det ;)

Dom satt och pratade ständigt i bilen.
om allt från att david va duktig i fotboll till att david tyckte Elin skulle kolla på en skräckfilm med Marco Vathera.
det vill säga davids gammla tränare från när han typ var 8 bast. så vi får väll hoppas dom får så kul  :D"


Detta e alltså från Veronicas blogg och jag kom ihåg och började asgarva ;)
Vi e ju för häärliga vi. Haha.


Nu är egentligen den största frågan; Vaaarfööör skulle jag kolla på film me honom nu igen? =/

Kommentarer
Postat av: Veronica

haha för att han skulle bli så himmla rädd.. även hans fru Birgitta skulle med bli rädd ;) fyllekallor är ni;)

2009-11-01 @ 17:15:33
URL: http://veronicamalin.blogg.se/
Postat av: Elin

hahahah okeeej? han va värre än mig iaf, de såg alla! haha :D

2009-11-01 @ 17:23:18
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0