Jag ÄR Askungen..

Nästan.. Blir ju ingen bal! :( :( Vaknade värre imorse och nu kan jag knappt prata längre..
Så jäkla typsikt! Man blir ju så löjlig me; "Varför ska ALLT hända just mig?!" sån blev jag igår.
Jag lipade som en liten snorunge. Faktiskt. Här erkänner vi rakt ut.

Så ringde jag David och ville ha lite tröst. Vi kom fram till att jag måste vart hindu och i mitt förra liv måste jag vart en mycket ond person..
Sen försökte jag lirka in lite gulligt att jag ville va hos dom i helgen..
Känner mig nästan mer hemma hos dom än i mitt eget hus nu :S :S Haha.
Men icke.. Han ska festa ikväll och imorn :(
Då fick jag ännu mer ångest.
Nu ska man ligga hemma medans precis alla andra e ute och har kul.
Men han försökte trösta mig så gott de gick.. Han kommer nog förbi sen med några filmer jag kan få låna.
Så jag kan hålla mig sysselsatt iaf..

Usch..

Försökte sälja biljetten till Kicki me.. Hon vill ju gå på bal :P De gick inte.. :/
Tror inte man kan få tillbaka pengar på den..
Usch usch usch usch...

Och VARFÖÖÖR hjälper inte dessa alvedon och ipren?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0