Jag Är Den Veligaste Och Mest Vilsnaste Personen Jag Känner

Tillslut förstog jag vad felet va. Har vrängt mig själv ut och in men inte hittat själva problemet.
Bara massa olika små anledningar. Har lipat som en liten snorunge, har vart arg, har skrikigt, har försökt prata om det lugnt och försiktigt. Men det funkade inte.

Klumpen va kvar. Tankarna va fastetsade i huvet på mig. Hade drömmar om allt. Konstiga drömmar.
Och allt låg bara o gnagde. Ville inte försvinna.

Så idag, poff. Efter att ha försökt få ur mig de igen, efter att ha lipat en del till, så slog de mig.
Jag kom på.
Och jag kände en sån lättnad.
Nu vet jag vad jag ska jobba på. För att få de som de va.

För vet ni va? Han är min bästa vän. Han är den som finns där hela tiden.
Han kanske inte förstår mig alla gånger, vill inte aaalltid lyssna på tjejproblem ;)
Men han är bara så jävla Bäst.
Och jag lämnar honom aldrig.
Inte ens när jag blir psykstörd och får för mig hemska konstiga saker,
Inte för något.

"Du & Jag, det är så det ska va" ;) ♥

Bara så ni vet.


______

Fick förövrigt brev idag från AF, får inga pengar denna månaden heller....
Molniga dagar nu för tiden ;P


Kommentarer
Postat av: Malin

Elin jag saknar och älskar dig!

2009-07-14 @ 22:07:13
Postat av: Erika

jag kan bara säga DESAMMA gumman! <3 massaaa!

2009-07-14 @ 22:42:02
URL: http://eileenhc.blogg.se/
Postat av: Elin

haha kommentaren från erika e eg från ELIN ;)

2009-07-14 @ 23:36:25
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0