lördag, va?

Sicken tråkig dag va..
David pratade i sömnen inatt förresten. Skrämde mig nästan lite. Han försökte dra iväg mig nånstans haha.
Han satte sig upp sen;
"kom dåå, du skulle ju kolla på den där julgrans grejen.." o drar i min hand.
"ha?? ... älskling..? du pratar i sömnen. "
" NEJ de gör ja inte, ååh!"

Haha han kom inte ihåg ngt imorse ;)

Gick upp tidigt, slirade runt i snön sen fick han släppa av mig nere vid vägen, så ja fick gå upp.
Haha ett gympapass bara där. Snö upp till knäna o uppförsbacke nästan hela vägen ;)
Käkade frukost. Sen har ja sytt in och upp kjolen ja fick av David.
Nu passar den men jag ser ut som en flodhäst i den :(
Mina höfter är inte gjorda för snygga kläder. Heh.
Jävligt synd. Om ja får säga så.
Älskar den kjolen ju =( Men inte mkt o göra åt.
Enda positiva; gör kanske inte lika ont att föda barn.


Imorgon blir det någon form av GunnarssonSläktTräff om jag förstog det rätt ;)
Alla heter kanske inte Gunnarsson men. Hela deras släkt ska träffas o äta middag iaf =)
Och jag är bjuden o ska me. Skoj skoj! =)
Sen åker nog ja o David till torp på måndag, tisdag, eller onsdag. Har inte bestämt än.

Och på torsdag e de nyårsafton! :D tror ja? Haha
Då blir det att åka in rätt tidigt till torp, möta upp Malin och handla mat.
Sen hem till Malin o Simon o fixa o dona inför kvällen.
Ska bli riktigt kul!

Malin är min bästa vän.
David e min bästis.
Och Simon är min vän, min bästa väns kille, och min bästis kompis.
Perfekt ;)

Haha.
Sen blir det nog fest hos Matte Patte tror ja, eller om dom skulle komma till "oss".. Vi får se.
Sen blir det torget som vanligt såklart =)
Längtar.

Men nu ska jag gå och göra min ensamma stackars Pappa sällskap.


Kommentarer
Postat av: malin

Jag längtar super duuppper mycket!

2009-12-26 @ 16:32:57
Postat av: elin

ja mee, ska bli skoj!

2009-12-26 @ 17:00:24
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0