Hej Igen!

Nu är jag dum. Jag bryter min "diet" och tog mig just en macka. Så nu har jag dåligt samvete.
(jag får inte äta bröd eller godis o liknande)
Men! Jag kom på en grej förut.. Efter jag har skrivit färdigt det här inlägget ska jag baka.
Mm, justdet. Nyttigt bröd som jag fååår äta!
Dingdingdingdingdingding!
Jag är ju så smart va :)
För det jag inte "får" äta egentligen är vanligt vetemjöl och socker. Men man kan ju kompensera med annat.

O appropå något heelt annat, jag såg denna underbara, underbara klänning 
i Kickans blogg för någon dag sen, och tänkte "den vill jag ha......"
Hon sa att den va från Gina Tricot.
Så jag drog min kos till Gina Tricot. Och där va den.
Mitt framför mig.
Det första som nådde min blick.
Och den skriker liksom "Elin!"..
Tycker jag iaf.

Bara ett enda liiitet problema..
Snatta är inte riktigt min grej.
Jag kommer ihåg en gång när jag gick i 2an på Bokenäs Skola. Jag va i stan med min bästa vän så ville hon "snatta" godis.
(Ta ett par godisar från plockgodiset)
Det va snatta på riktigt för oss. Och jag ville inte. men tillslut föll jag grupptrycket och tog en liten gelebjörn..

Oj vad jag mådde dåligt efteråt. (Inte fysiskt så, för de va bara en liten gelebjörn) men mitt psyke va inte på topp.
Jag åkte hem och erkände för mamma och sa massa förlåt..
Hon skrattade bara åt mig. ;)

Men iaf, det är det längsta jag kan komma till snattning och det tänker jag inte göra om!

Så jag har problem med att få denna klänning.. :(
Iiiinte kuuul..


Appropå klänningar!
Jag fick hem min klänning som jag beställde idag! Tyvärr satt den inte prima ballerina, men det visste jag redan innan att den inte skulle göra. Är lite skillnad på min och modellen på bilden´s kroppar..
Men jaaajaja :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag har en vit sån klänning som jag ska ha på studenten :D Dom är vackra ;)

2009-04-21 @ 20:18:24
Postat av: Elin

Malin - oooh! :D ja vill ha denna på er student! haha.

2009-04-21 @ 21:16:28
URL: http://eileenhc.blogg.se/
Postat av: Elin

Malin - ooh :D ja vill ha denna på er student :P haha

2009-04-21 @ 21:19:25
URL: http://eileenhc.blogg.se/
Postat av: kristina kittelsen

visst är den fiiiiiiin !! ska fan med ha den ! haha så kan vi se ut som tvillingar på studenten hahaha

2009-04-22 @ 20:04:38
URL: http://kristinakittelsen.blogg.se/
Postat av: Elin

Kickan - helt underbar! åååh ja vill oksååå! haha ja kan ju inte ha den :( så du får va fin själv haha

2009-04-22 @ 20:22:28
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0