:S

Varför går jag ens upp på morgonen?
Seriöst... Jag är så jävla trött på detta.. :S Sover till 11, tar en promenad om de inte regnar, kollar på tv, sitter här då å då, tvättar lite, kanske diskar lite, städar ibland, lagar mat när de andra kommer hem, duschar, lägger mig för att sova, men ligger vaken till 3-4 för att jag inte gjort av med någon energi.
Hur länge ska ja ha de så? Kollar af's hemsida varje dag, men det finns ju aldrig ngt som går.
Hade ja bott i stan hade de självklart vart lättare. Men nu gör ja inte de.
Varför skulle ja gå och bli störd i huvet för 2 år sen o pajja hela min utbildning?!

Åh....... !!!

Kommentarer
Postat av: KRISTINA

ring runt till företagen :)

2010-10-29 @ 16:11:31
URL: http://myrevolver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0