godmorgon folks

Sitter här i pojkens kläder. Mys. Älskar pojkvänskläder! ;) Käkar frukost. Macka, kaffe o juice. Ingen nyttig gröt idag. -Orka inte göra ngn helt enkelt. Undra hur många minuter jag sovit inatt..? Typ 3. Första natten på alltså ett år och två månader som jag sover i Davids säng, men längtar hem till min egen. Fatta inte riktigt va problemet va, men kunde verkligen inte sova. Tog säkert flera timmar tills jag somnade, men sen vaknade jag 3000 gånger. Usch. Så idag är jag rejält trött. Men ska inte lägga mig nu, för då riskerar jag ännu en sån här natt. Jaja..

Gårkvällen spenderades hos fam Gunnarsson. En trevlig middag, sen tv-spel med Davids nya ps3 ;) Dock köpte han inget kul spel, så jag kollade bara på när han spelade. Av mig fick han en tröja, ett skärp o ett par kallingar. Jaa ja vet. världens tråkigaste present :P Men han önskade sig ingenting ju! Och jag vet la inte va man köper till en kille :S Haha. Snart ska jag börja packa ihop mina saker och duscha osv osv. Inte för att jag har bråttom men. Vill ta de lugnt efteråt. Åker halv sex idag. Imorn är jag ensam hela dagen. Första dagen o ja e ensam! :( Haha ja vet inte hur man gööör me de små hundarna! Men Pamela förklarar allt för mig sen.
Tänk om dom rymmer :| Eller att en örn käkar upp dom! :| Inte kul.

Men I'll do my best, aj pråmess :) (de ska inte rymma, eller bli uppkäkad av en örn)


Puuuhuu va trött jag äär. Och jag har inget mer att säga..
Eller jo.
Har problem. Jag fyller år den 28nde. De e en söndag. På lördagen vill syrran gå ut me mig. -De vill ja me. Men David ska sova här den natten, och jobba dagen efter. Men! -han vill också va me o fira mig isf - o de vill ja me. Men huuur ska detta gå till? De går inte .. ? =/




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0