Hmm

Inte vart min dag på senaste. Mina dagar kanske man kan säga.
Trött dygnet runt, ingen lust för något egentligen. Tänker för mycket. Drömmer dumma saker.
Som sedan blir dumma tankar som inte vill släppa taget.
Vart hos älsklingen ett par dagar nu.
Fick en cp gråtattack bara så där. Igen. Och han den stackarn fattar ju såklart ingenting, och jag som vanligt vill inte prata om de.

Ibland tycks han bara inte fatta..
Jag är inte lång, smal och snygg, jag älskar inte att synas, jag spelar inte fotboll, jag kan inte sjunga, jag är inte typen som vill festa varenda helg.
Jag har inte pengar. Jag vill inte ta emot hur mycket som helst.
Jag gillar inte att få saker.
Jag kan inte utan att få dåligt samvete.

Jag är inte hon.
Och inte hon heller...

Grejen är också den, att jag klarar mig verkligen inte utan honom.
Vill Aldrig att han försvinner....






Jag saknar Erika.


Kommentarer
Postat av: Erika

Jag saknar dig med, älskade syster!

Men på tisdag. :)

2009-07-08 @ 15:06:10
Postat av: sara

haha kan bara säga att jag känner samma sak :P

2009-07-08 @ 18:55:50
URL: http://rarefashion.blogg.se/
Postat av: Veronica

Eh va ska man va lång och spela fotboll för?

du har inte direkt mycket att klaga på så försök inte leta upp felen =)

2009-07-11 @ 00:11:18
URL: http://veronicamalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0