Nu då?

Har nu varit ledig två dagar. Igår tränade vi i över 2 timmar (känns idag kan ja säga) sen umgicks jag med syrran, åt massa jordgubbar o gott, fick födelsedags presenter me :D goaste parfymen, Escada Cherry och handleds vikter på 4 kg :D för benen också alltså ;) sen mös jag och David och åt sushi :) idag gick jag upp 9, tränade ca en timme med lillsyrran och sen umgicks lite, efter att hon gått storstädade jag, tvättade o diskade. Nu blev jag precis färdig och har vräkt i mig ett helt paket jordgubbar.

 

Jag är nu heeeelt slut och vill egentligen bara mysa ner mig till en bra film, men de går ju inte att göra de utan att få dåligt samvete när de e sol ute! Jag behöver promenadkompisar! Ngn frivillig? Desperado tjej ;) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0