1 mars

Igår va de ju som sagt va min födelsedag. Ska va ärlig så kändes de inte alls som en födelsedag, inte ens nästan ;) Men jag antar att de inte ska de när man fyller 23 haha. Jobbade till 8 och de va en grymt stressig och rörig dag, så man hann liksom ingenting.
 
Sen sitta på en buss i en timme, handla och va hemma halv 10.. Då orkar man heller inte så mkt.. Glömde tillome bort de mestadels och när ngn väl ringde eller smsa så ; "jäklar ja, ja fyller ju år idag" haha.
Men, min fina kille (ojojoj va hon tjötar om honom, tänker ni, men de e han faktiskt värd ;)) han gjorde så att det kändes som en födelsedag :)
 
Sjöng på morgonen (trots att jag hatar de) jag fick världens finaste presenter. När vi väl kom hem efter den jobbiga dagen så tvingade han mig (ja, tvingade..) att äta pizza som han tvunget fick springa ner o köpa. Plus att han köpt två morotsmuffins som tårta :) Så vi mös ner till riktig skräpmat.
Sen tog han fram ytterligare två presenter!
Ett par träningshandskar och ett träningslinne! Precis vad jag behövde! (nu skrattar ni...) haha. ;)
 
Sen fick jag nog och gick för att däcka i sängen, o under täcket låg ännu en present!! Haha galet.
En till DH box, woho :D Den förklarade han att han märkt att jag haft en dålig dag, så han sprungit och köpt den när han köpte pizzan. "För att du ska känna att du verkligen fyller år idag!" ..
Blir nästan varm i hela kroppen när jag tänker på de.
jag har utan att tveka världens finaste pojkvän, sambo, bästa vän och en vacker dag ska jag ta mig fan gifta mig med honom.
 
Så han gjorde min födelsedag faktiskt. Plus givetvis, alla fina sms och samtal från familj o vänner :)
LOve U!
 
Nu ska jag strax till jobbet, sen vid 7 tar jag bussen ut till Bokenäs och Pappa, äntligen!! Så blir det lite "kalas" fast ändå inte på lördagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0