Inte på topp.

Idag är jag inte pigg eller på alls bra humör. Har haft en vidrig huvudvärk som kommit och gått. Värsta huvudvärken jag vart med om. Plus att jag nu är snuvig och bara fryser och fryser. Jag är inte sjuk så det är inte de.
Men nånting kanske e på g, jag vet inte. Suger gör de iaf. Spec med huvudvärken :/
 
Nu ska jag iaf till jobbet. Härda ut. Sen blir det mys till melodifestvalen ikväll.
Men inget jävla godis. Haha.
 
Fyfan har vart så onyttig sen efter vi kom hem från Teneriffa. Jag nådde ju min "målvikt" för en vecka sen.. -Den e förstörd igen. Haha. Nu e jag tillbaka på ruta ett. Skärpning!

 
 
Igår fyllde David 24 år!
24 känns så jäklva vuxet helt plötsligt.. Vart tar tiden vägen :S Hans ålder ger mig ångest haha ;)

Firade honom med frukost, ljus och presenter på sängen. Dock åt jag upp frukosten för att han inte ville ha den.. ;P
Utav mig fick han ett presentkort på vad som helst (dåligt, ja vet) och en mini laptop. Han verkade nöjd :)
Senare på kvällen gick vi alla ut och åt. Jag hoppas han hade en bra dag :)
 
Fasiken vilket onödigt inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0