För mkt

Idag har de vart mycket.... Inatt drömde jag att jag låstes in på psyk, pga mina tankar och panikångest... Men jag lyckades rymma, heja!

Morgonen började med möte med min barnmorska (nej ja e inte gravid), trots att man kunde tro de då jag fick reda på att jag gått upp 8 kg på 4 år.... (!!!!) fyfan säger jag bara. Jag fick en chock! När jag väl kom hem började jag lipa, 2 gånger. Kan ha vart för de jävla kaoset vi kallar hem... Städade, diskade, tvättade och rensade garderober.. Sen blev jag äntligen klar och det blev kvalitetstid med syster <3 Fika, strosa på stan, sedan middag, mys o massa prat:) BÄsta på hale dagen!

 

Vid 8 tiden kom David o hämtade mig så åkte vi först ut till pappa, sen alla ut till Lysekil för att hämta en bil. Lång historia ;) Va iaf hemma runt 11, tog en dusch sen sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0