Snart är det jul!

Sitter här med iskalla fötter och skriver med iskalla fingrar, trots 3 lager med kläder och en rykande kaffe. Linne, kofta och en pälsväst. Jooodå vi har visst alla elementen på max, de e bara de andra jävla hyresgästerna under oss som vägrar ha värme så våra golv är så iskalla :) Ingen julstrumpa på deras dörr i år inte.
 
Nu är jag inne på de två roliga veckorna! Igår va första dagen i citybutiken, och nog fan är det rörigt att ha kolla på både vilka som jobbar som assistent eller som optiker, och att sära på city och torp grejerna, så som jobb, pengarna och kassorna. Men jaja, de firrar vi ;)
 
Det bästa är faktiskt att få jobba med cityfolket och att va hemma TVÅ hela timmar tidigare än vanligt. Mest för att de går så sjukt dåligt med bussar på kvällarna från torp.
 
Hursomhaver. Imorn fyller systersonen år. Så måste ta mig ut till torpet snart. Blir nog fredag.
På torsdag blir det bio, wihoooo!
 
 
Fredagen här va förresten rätt så lyckad. Hade skoj trots små missöden, men skit samma ;) Tror iaf att de flesta hade roligt. Nu ska jag inte dricka tills nyår. Sant faktiskt! Nu jävlar. Kanske blir ett fusk på torsdag, haha får se. Men isf Efter de! Då blir jag hård mot mig själv. Inget fusk, ingen alkohol! Och absolut inget godis eller liknande, för jag Vill kunna "fuska" vid jul ;) Eller jag ska de.
Kan itne fira jul utan glögg eller lussebullar. De går faktiskt bara inte. Spelar ingen roll hur pluffsig jag blivit eller att de "e jag och Beyoncé" som min Tibi säger.
 

Sådeså.
 
 
 
Appropå jul, fick en påminnelse om önskelista, och att här e de ju faktiskt bra att skriva nert ;) Så kommer även jag ihåg vad jag önskar mig haha. Så här kommer den!
 
  • Presentkort på BikBok
  • En GRYM dammsugare (den måste va grym. och gärna tyst)
  • Duntäcke och dunkuddar
  • Whitestripes tandblekning (går att beställa på nätet)
  • Boxarna till Desperate Housewives (har 1a & 2a)
  • Boxarna till Greys (de har bra erbjudanden på två boxar på Hemmakväll ;);)
  • Jeansen på Gina Tricot "coated", de med dragkedjor upp och nertill. Jag har sånna svarta, men de är så utslitna, så önskar mig ett par sånna nya svarta och ett par vinröda. De är de som kostar 599:-
De va de!
 
 
De som inte ger mig en önskelista, de får inga julklappar ;)

Kommentarer
Postat av: Kristina Kittelsen

gina byxan är skit snygg, speciellt den vinröda

2012-11-13 @ 15:13:44
URL: http://kittelsenkristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0