Solig dag

Först o främst, rekordmycket folk som vart inne här idag, varför? 19 kommentarer, bara sådär. Hmm..
Jaja. :)

Riktigt vårväder idag!
Morgonen började med stress o lite kaos på jobbet, o av någon väldigt konstig anledning så har de vart mycket argt folk idag, utan att man gjort ngt fel..
Själv har jag vart på strålande humör idag!
Solen har lyst och värmt och på lunchen gick jag ut utan jacka, mötte upp fina Pappa och lunchade ihop. Inte träffat honom på över 2 veckor. Skandalöst.

Efter de sprang jag
snabbt till frissan, diskuterade en del och tillsist bokade en tid.
Så nästa vecka e de klippt. Höhöhöhö kul tjej.
Ska klippa o fräga o ha mig, kommer förmodligen ta runt 3 timmar, minst, sa dom. Haha känns bra ;D
Kommer kosta mig dyrt som fan, men de får de göra. :)
Hoppas jag blir nöjd bara.


Efter jobbet väntade Erika på mig och vi gick o handlade sen gick hem till henne för myskväll.
Kyckligsallad, glass, jordgubbar o film. Mycket mysigt! ♥



Justde, fick mina nya skor jag beställde från Zara idag me!
Älskar dom!



Ska visa bättre bild, men inte idag. Är helt slut och jobbar helg. Så nu ska jag strax lägga mig.


Kommentarer
Postat av: E M M E L L Y

är den där B&J smaken god? :P

2012-03-23 @ 23:43:37
URL: http://emmellys.blogg.se/
Postat av: Bodypalace

Gör gärna ett besök i min kanske lite ovanliga blogg men ack så nyttig. (inget för sånna som inte gillar omklädningsrum)



Fler besökare är inget jag presonligen vinner på. Budskapet är vikigast. Tillsammans kan vi få fler att må bättre och stoppa det som sker att alla ska se ut på ett visst sätt för att accepteras.



=)

2012-03-24 @ 08:38:58
URL: http://bodypalace.blogspot.com
Postat av: Elin H

Vrf? för att du står 1a på mest kommenterade bloggar! :D fin tjej, fin blogg <3

2012-03-24 @ 18:23:14
URL: http://elinxhendriks.blogg.se/
Postat av: Elin

elin - va? jaha! :D haha va kul, tack så mycket :D

2012-03-24 @ 18:24:59
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0