Mörbultad

Jag är helt slut efter denna jobbveckan. Har vart mycket kunder, mycket o göra, och sen de nya systemet på de.
Har mig som ny helt over again. Men nu sitter de nya iaf. Men min kropp fick sig en smäll känns de som. Mina fötter har värkt nonstop sen i onsdags, min rygg vill döda mig, ont i halsen, och jag är bara helt slut!

Så nu är det verkligen skönt med ledig helg! :) Skulle egentligen ut ikväll, men sen blev de inte så pga jobb osv. Va jätte besviken för de igår, för hade verkligen sett fram emot de. Men nu känner ja att de nog va lika bra ;P Haha.
Halva familjen kommer nog imorn med och äter tårta o så :) Fan va ja saknar dom!

Meeeen snart kanske kanske kanske jag får en liten familjemedlem som granne ;) hoppas, Hoppas, HOPPAS!!
Förstår ni min lycka om de skulle bli så eller?! :D
Men de återstår att se änsålänge ;P Vågar inte hoppas för mycket.


Nä. Idag blir de nog lite utav en tahandommigsjälvdag. Långpromenad, är blek som ett spöke, så ska nog sola. Lite inpackningar o skit o så. Måste även tvätta o städa lite.

haha vem försöker ja lura, detta e fan en vanlig helg för mig. Haha.
Men denna gången e de nog skönt att ja inte har ngt att göra, får ja erkänna iaf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0