Ännu en grym dag!

Mycket bra dagar de senaste, va händer? Haha ;D
Idag fick jag äntligen träffat Malin och lilla Junior, han har blivit så stor! Och bara skrattar o pratar hela tiden :) Goa unge!
Så fick jag en present me, o den va så klockren! Tack igen, fina! :D ♥


Såg denna filmen häromdagen, och sa att jag Måste köpa den o bjuda över Malin på filmkväll!
Så hade hon köpt den till mig innan :)
Mindreading på hög nivå ;)




Going!!




Går de annat än att älska ungen?!



Tack för idag Malin o Junior! :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack själv! Jag kommer snart över på en tjejkväll då ;)

2012-03-08 @ 19:25:20
Postat av: Elin

tycker ja absolut du ska!! :) säg till om du har tråkigt på söndag kväll ;)

2012-03-08 @ 19:40:15
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0