Min dag i bilder

 


























Åkte till Älvängen kl. 8 på morgonen för att vara med på Tea och Max skolavslutning :)

Finaste Tea! ♥

 

Åkte sedan till Gbg och shoppade lite. Efter de bestämde sig David för att åka till Flatön o släppte av mig hemma som satt o drack kaffe i min ensamhet haha.

Blev dock bättre desan då jag mötte upp Erika :)

 

 

 

Kjolen jag köpte va faktiskt de Enda köpet jag gjorde. Tack gode gud. Livsfarligt att shoppa i göteborg ju. Men lyckades hålla mig till endast En grej :) Min plånbok är nöjd.

 

Sedan blev de en powerwalk med mina nya pjukks som jag förövrigt älskar.

Flyyyyger fram.

Eller studsar snarare ;)

Tänker bara på Ipren reklamen; "Ta mig rå om ni kan!" Haha

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Grymt snygg kjol! ;)

2012-06-18 @ 15:39:24
URL: http://thelifeweknow.blogg.se/
Postat av: Elin

thänkk juu :D

2012-06-18 @ 19:35:04
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0