Här sitter jag...

.. Pank som en dammråtta med endast några öre på kontot. True story. Solen skiner ute men de hjälper inte mig ett skvatt då jag ska spendera hela dagen på ett köpcenter ;) O nej, inte för att shoppa sluta på mina sista öre, utan för att jobba. Tjäna in massa mer öre!
 
Längtar tills på fredag! Då har jag en minisemester :) Är ledig från fredag till måndag! Jag, David, Malin, Simon o Junior ska åka bort över helgen :) Hyrt en stuga och de ska bara hittas på massa kul o mys.
 
Imorgon fyller storebror år och det blir kalas på söndag. Mycket ståhej.
Nästa helg är de både Fjordfestivalen eller Uddevallakalaset eller va de vill kalla de, plus kalas för min systerdotter som fyller hela 10 år. Haha herregud, redan 10 år... Ojojoj.
 
 
Jajaja, nu ska jag bege mig mot bussen. Tänkte mest säga hej, ja längtar till fredag. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0