Saturday, lovely saturday

Ledig helg! Stängde butiken själv igårkväll för första gången. Va jobbigt nervös faktiskt, men de gick ju bra :)
Tror ja iaf. Haha. Så glömde ja säkert något asviktigt bara för de. Eller gjorde fel så ingen får lön eller något annat som hade vart typiskt mig. Men hoppas på inte ;)

Efter jobbet kom killen o hömtade mig, gick o handlade lite mat o gott för kvällen. Fajitas, mitt nya favvovatten o sockerfritt godis.
Kom hem, lagade mat sen åt framför en helt ok film.
D gick o la sig hyfsat tidigt då han jobbar denna helgen, medans jag la mig 3. Så himla skönt att kunna sitta uppe halva natten, lipa till "P.S I love you", utan att få ångest för att man ska upp tidigt dagen efter.

Sov alldeles för länge idag såklart. Gick upp runt 12 :) Käkade slappisfrukost i soffan, sen städade lite, svabbade golven och tog en sjukt lång dusch med hårinpackning, peelig o allt sånt där.

Senare blir de ansiktsmask och melodifestivalen!
Viran kommer nog hit me :)

Go ledig dag. Slapp som fän ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0