Lite nytt till hemmet

Har suttit och skruvat och spikat ihop möbler o haft oss. Lite utav ett helvete va de, men riktigt skönt nu när de e klart :)
Är så långt ifrån att va klara, och myyycket detaljer som e kvar. Hyllerna är tomma osv men de kommer, de kommer :)



Gammaldags parfymflaskor



Lampa




Ska bara fylla de tomma  utrymmen också ;P



Äntligen en hylla till pyttelilla badrummet! (Ett mirkael att den ens kom in)
Innan har alla dessa prylar stått på golvet... Ni kan ju fatta min glädje när ja nu fick in denna :) Haha.




Sen va de lite mer vi köpte också, men de får ja visa en annan gång.
Nu ska jag klä på mig, göra lite kvällsmat och krypa ner i soffan framför tv'n :)
Ikväll kommer "Seven pounds" o den e sjukt bra, äntligen får jag se den utan en Malin o David som ska sitta o fjanta sig igenom hela filmen så man inte hänger med alls ;) Haha
Love u ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Super fina saker!



Haha det är jag och David som ser det roliga i allt ;)



Love u <3

2012-02-05 @ 20:29:57
Postat av: Elin

de kommer nog bli bra här iaf :D Haha. jaa de e ju charmen me er två ;) men se seriösa filmer går inte me ngn utav er haha ;D

Puss min saknade bästa vän <3

2012-02-05 @ 20:37:39
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0