Alla hjärtans dag

Hade lite småpanik idag när de e alla hjärtans dag och jag endast har 20:- till den 25e. Haha!
Men jag drog med mig Theres till coop och fick köpt jordgubbar och lite godis till killen.
Fick göra ett eget kort och körde en rosett på detta! Kreativ får man va när man e fattig hah.

När jag kom hem hade min gullponke gjort god mat, tänt ljus, dukat fint, samt köpt en present åt mig!  Ett stort Yankee candle :D Älskar dom ljusen!¨'

Tack min älskade för detta, Love You! ♥





Ljus, mitt nya favvo-vatten "hallon o persika", fyllda paprikor
(en rätt vi åt på kreta som blivit lite som vår grej.) Samt grekisk sallad.
Till efterrätt blev de jordgubbs o apelsin sallad :)
Och för David; hans godis.. ;)
Mycket mysig kväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mysigt! Sebastian bjöd också på fyllda paprikor med en god sallad till när jag kom hem! Det blev inga hjärt-plättar :) Men det gjorde absolut ingenting för maten var underbart god och till efterrätt blev det pannacotta :D

2012-02-14 @ 22:36:43
Postat av: Elin

ooh, se där ja! :D va dom kan ;) haha. hjärtplättarna får bli nästa år, ska sno den idén faktiskt ;) verkade som att du hade en grymt mysig kväll du me :D

2012-02-15 @ 08:40:58
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0