Brått!

Jag har nu fem minuter på mig att slänga i mig kaffet, sen fortfort borsta tänderna och sen springa till bussen.
I klackar, i massa snö.
Ujuj.
Men nä, istället sitter jag här och skriver lite haha. Dumbass.
Kort uppdatering; idag är det onsdag; Grey's! YAY! Dock missade jag förra avsnittet så jag har ingen aning om vart vi e nu, men de får va. Idag låg det en ansiktsmask i julkalendern, precis vad jag behövde! Ibland undrar man fanimig hur han lyckas pricka in så rätt...
Han fick ett par skinnhandskar utav mig i adventspresent, men de va så jäkla dyra att jag nu inte har råd att ge honom ngn mer adventspresent. Haha lyckat!
 
Nu kilar jag, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0