Sicken fredag

Gud vad jag tjötar om detta, meeen då va de sista dagen på jobbet idag. (haha ;))
Fick tårta, bra-att-ha-grejer och ett presentkort av världens bästa personal :) Och kramar.
Dessa goingar.

Jag hade nämnt att de värsta med att bli arbetslös nu är ju såklart att de blir jobbigt ekonomiskt här hemma, men också ångesten över att inte kunna köpa några julklappar.
Julen som är den heligaste tiden på året enligt mig.
Så när jag fick presentkortet på coop så va de för att jag ska klara mig liiite iaf sa dom, eller så kan jag köpa juklappar för de om ja vill..
Åh va ja kommer sakna de stället och dessa underbara kvinnor!
Galet haha :P

Direkt när jag kommit till Uddevalla igen åt jag lunch med bästa Pappi och två av hans vänner. :)

Sen blev de lite möten. Som slutade positivt :)
Är både otroligt lättad och ångestfylld.
Hur de nu går ihop..?
Praktik i 3 månader iaf. Börjar nästnästa vecka.
Spännande! Blir både kul och intressant med något nytt igen :)

Om någon timme eller så går jag över till syrran för myshelg. :)

Mycket om hänt på loppet på bara några timmar idag.. Harregu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0