Piece of cake...

Haft en bra dag, trots allt! En snabbisrunda på stan, en fika med systeryster och handlat lite viktigt som kaffe o så..

Kom hem för en stund sen, provade kappan från Vero Moda igen och nu gillade jag den mer. Vet inte varför. Kanske berodde på kläderna jag hade på mig nu. Hm.. Vet imorgon om jag ska behålla den eller inte. Har jag bestämt.

En annan grej jag tänkt på.. Faktiskt. Skratta inte..
Men. Kanske kanske kanske.. Kanske. Att jag vill börjar plugga till apotekstekniker..
Kanske.
Det är ingen lång utbildning. För tillfället tycker jag att det är jätte intressant och det ger lovande jobb..
Fast inte just nu.. Utan senare.. I framtiden. När jag börjar plugga. För jag Ska ta upp studierna igen.
Och när jag väl gör de.. Så kanske kanske de blir apotekstekniker.
Kanske.

Jag har tänkt o tänkt men inte kommit fram till vad jag vill bli. Eller jo, några saker, men de e sånna saker som egentligen inte ger någon framtid.

Harreguu, höör ni hur hjärnan min arbetar?
Känner ni den brända lukten och seer ni hur rynkade mina ögonbryn e?

Förvirrad_tjej_90.


Livet är inte lätt, gott folk. Det är inte lätt.

Jag sitter just nu o pratar med en kompis för att få hjälp med vad jag gillar för musik.
Inte ens det vet jag själv för tillfället.

Känns som jag är tillbaka i 14-15 års åldern. Sitter i skräddarställning i sängen, lyssnar på Nirvana och försöker förstå hur livet ska gå till ;) Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0