Not my cup of tea

Nu är tiden åter här..
Tiden då jag så innerligt önskade att jag gillade te.
Tiden då man tar på sig alldeles för stora sockar, en stor stickad tröja och kryper upp i soffan till en bra film, med stor kopp te.
Jag vill så gärna!
Men de gåår inte.
Hatar te.
Te är så fruktansvärt äckligt, alla smaker!
Antingen smakar de som vatten med hö i, kanske en skvätt blomma ibland.
Eller så smakar de vatten med någon sliskig smak som inte alls går ihop med den vattniga sörjan.

Nä, te är inte my cup of tea så att säga..

Kommentarer
Postat av: Veronica

prova med mjölk :D

2011-09-19 @ 12:10:00
URL: http://veronicamalin.blogg.se/
Postat av: Elin

har gjort de me :/ men då blir de för sötsliskigt :(

2011-09-19 @ 12:49:59
URL: http://eileenhc.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Jordgubb eller vildabär (eller nått heter den) dom är helt ok utan mjölk å socker, annars tycker jag alla andra teer är äckliga med.

2011-09-19 @ 14:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0