Idag är jag nervös.

Vilket har resulterat i att jag sovit skit dåligt, har påsar under ögonen och är helt svullen i ansiktet.
Jag har även försovit mig, fått ett sår på handen av min hårsnodd (?!), glömt att fixa kläder så har en dålig kläddag och sminkdag. Håret ser även ut som ett skatbo efter Kreta.
Måste färga de! Så galet fult, faktiskt..
Trots detta verkar jag nu ligga bra till i tidsschemat iaf. Men vågar inte säga för mycket..

Jag önskar mig ett gåband.
Heter de så?
Ett promenadband? Löpband?
Ni vet vad jag menar..

Fast appropå detta med att önska. En liten notis;
Till jul önskar jag mig ingenting alls.
Nej, jag omformulerar mig, Ge mig ingen julklapp.
För jag kommer inte kunna köpa något till någon :(
Vilket är så jävla tråkigt att jag nästan vill gråta när jag tänker på de.

Även om det går bra idag, även om jag får jobb, kommer jag inte att få lön förräns i jan-feb.
Så min situation suger lite jätte mycket just nu. Stödet ifrån försäkringskassan täcker endast hyran och kanske elräkningen. Alltså inte ens alla räkningar eller mat eller något..

Jaa, vad ska jag göra åt detta? Det är en mycket bra fråga?

Jag har inte kommit på en lösning än. Hur mycket jag än tänkt.
Väntar nog mest på ett mirakel.. Till jul. Höh.


Men som sagt va då; Inga julklappar!

Nu måste jag springa iväg här, önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0