Denna eviga väntan

Snusar runt i sidenpyamasbyxor och killens alldeles för stora t-shirt.
Bara väntar på att han ska komma hem. Tur att de e massa bra på tv iaf. Och att man har ett berg av disk. Heh.

Sitter även och stirrar mig blind på både mobil och dator. Väntar på ett mejl och två samtal.
Men tomt i mejlen och mobilen e tyst änsålänge..

O just de, testade te't..

Jag förstår de fortfarande inte. Jag förstååår inte hur alla kan tycka te e så gott!
Spelar ingen roll vad man har för smak. Allt smakar ju likadant!
Antar att det är själva te smaken jag inte gillar. Låter logiskt iaf ;)

Men jag har inte gett upp än. Ska göra lite mer sen och mysa ner i soffan. Bara för att.
Har jag bestämt mig för att börja älska de, ska ja göra de me.
Sådeså.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag ääälskar te ;)

2011-09-22 @ 10:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0