Ångest.

Okej, jag vet att det bara är tisdag. Men jag tänker redan på helgen..
Killen som egentligen skulle va ledig ska nu inte vara ledig iaf. Och pang bom, så får jag tokångest över att va ensam. Igen.

Jag är trött på att va ensam! Dessutom är jag så jävla råpank att jag inte kan hitta på något heller. De suger ju de me...
Plus att jag väldigt gärna vill veta hur nästa vecka blir...
På fredag är min sista dag på jobbet. Så hela helgen kommer jag vara nervös för det me.
Har lite på G men har inte riktigt fått klart besked än, så de e ju lite nervigt de me..
Åh... :S

Viran!
Vill du komma o va me mig i helgen?
Vi kan inte gå ut, inte hyra någon film, inte köpa ngt eller äta ngt men.. Eller jo, falukorv och ärtsoppa. De har vi.
Vad sägs?
Hah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0