Uppdatering

Ledig idag. Och imorgon. Känns skönt. Har nu tagit hand om ett berg av disk, om ett tag kommer lillsan hit och umgås lite. Sen ska vi ner på stan, på lite möten osv. Sen möta upp bästa Pappsen :) Fullspäckad dag. Ikväll blir det säsongstart på Grey's, woho! Så blir bänkad framför tv'n. Förhoppningsvis med en mugg chai-te ;) Om det finns i affären. Har fått tips från min käre svåger att de ska va gott. Så jag har inte gett upp hoppet! ;)

Imorgon blir det städa, återigen ett möte, sen umgås med Erika. :)

Vet inte vad mer jag kan skriva ;P Jobba/praktisera hela helgen, hoppas på att jag lär mig Nånting ;) Haha.

Nu ska jag duscha.
Singeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0