Några korta

  • Ett utav de värsta jag vet är ljudet av ambulanser.. Miljoner tankar hinner flyga omkring på loppet av en sekund. Hatar de. Milt sagt.
  • Jag hatar vårat badrum. Faktiskt. Sminket blir alltid så jävla dåligt, de e trångt, ljuset e dåligt, inget får plats.
    Ne, jag hatar de bara.
  • Jag är jävligt kluven för tllfället. Till precis allt. SÅ fruktansvärt irriterande. Jag vet inte vad jag vill och jag vet inte vad jag inte vill.
  • Hatar mitt hår. Jag har klippt av ca. 2 dec nu, har jag sagt det? Visst de blev friskare o lite "finare" men hatar de fortfarande. Så sjukt jäkla fult bara.


    Oj va mycket negativitet. Men så e de ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0