Kraschad dator

Om  ni undrar varför jag inte skrivit något så är det för att min dator dött. Stendött. Vilket är så sjukt jävla olägligt och dumt att ja bara vill gråta. Jag behöver den för nästan allt. Nästan. Betala räkníngar, kontakt med af, allt.
Och har ju knappast pengar till att köpa ny heller. Så är väl inte så glad..

Men en annan väldigt glad nyhet är att en liten Junior har kommit till världen!!
Höll på att börja gråta när jag fick ett MMS med en söt liten bebis och en hälsning. Är så jävla glad över de att ja inte finner några ord..
Grattis världens bästa Malin och Simon, och välkommen till världen lilla Junior. Längtar tills jag får träffa dig! ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0