Helgen

Kan ju skriva lite också när jag ändå sitter här..

I torsdags åkte jag till Älvängen och fam Fridfelt. De har köpt nytt hus nu och ska flytta så jag hjälpte dom med lite förberedelser o så. Blev lite utav en halvt nostalgikväll med gamla kort, papper o bilder o så från förr som hittades. Mycket kul!

På fredagen blev de mer sortering, packning, massa fix o trix. Ja o Elena hann dock även få lite systertid, umgås och prata :)
Gick o kollade in nya huset, så stort! De kommer bli så jäkla bra där!
Senare på kvällen kom några grannar över, de blev vin, poncha och slisk i shotglas. Jag va den enda som va nykter dock, min kropp va inte på festhumör och de smittade av sig på mitt huvud ;) Haha. Men de va trevligt :) Blev sent och sen upp tidigt igen på lördagsmorgonen.

Följde med Tea till ridskolan och blev rktigt imponerad utav ungen. Vad hon kan, och vad hon vågar. Jag kunde ju inte visa att jag själv va lite rädd när jag gick där i stallet baldn alla stora hästar.

Vi har ju haft hästar när vi va små. Jag gillar hästar. De e skitfina o ståtliga djur, men jag är så jävla rädd för dom. Fråga mig inte varför..

Sen fick jag uppgift att måla! De blev inte så bra, men kul va de :)
Sen åkte jag hem till ua.. Inte lika kul om jag ska va ärlig. :P Satt på två försenade bussar. Knockfulla va dom också.
Killen hämtade mig på torp sen åkte vi direkt och hyrde film. Käkade sen lite räkor som va rester från han och svärfar. Gott!
Filmen va btw Pirates 3 eller 4an eller va de e. Den va inte så bra. Men nu har jag sett den iaf!

Jag bara svamlar nu känns de som. Men nu har jag uppdaterat iaf ;)
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0