Tillbaka till verkligheten

And it sucks.

Nedå, på ett sätt e de väl skönt att komma hem. Men oj vad jag har saker o göra nu, och så de första jag gör är att försova mig. Heja. Klockan är nu halv ett. Jag måste städa, ser ut som en soptipp här hemma. Jag måste ut o gå!! Har gått upp ca 5 kg där borta, skojar inte. Måste tvätta och packa upp. Sen nästan börja packa ner lite också. Herregud, ja o David har ju lägenhet nu! Ska försöka börja i helgen.

Jag har fortfarande lock för öronen efter flygresan så ja e halvdöv.

Hursomhelst vi har haft det grymt! Såklart ;) Saknade Elias o Erika o självklart Georgina, Eliana o Ana, men nästa gång måste alla vara samlade.
Vi har haft en väldig otur med vädret. Hade sol en dag, eller ja; en halv dag ;) Men det räckte för att David, Viran o Danne skulle bränna sig rejält. Jag har inte fått någon färg alls, bara blivit tjock. Haha vi alla har gått upp minst 3 kg. Jäklar vad vi har ätit! O druckit.

Jag har runt 500 bilder så det kan ta ett tag innan alla kommer upp ;) Men ska börja sätta igång alldeles strax =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0