Panik

Nu ligger jag här, andra dagen, i mitt mörka tysta rum. För svag o öm i kroppen för att gå upp. Vaknade för ett tag sen, gick på toaletten med ett huvve som alldeles säkerligen snart skulle explodera och en kropp som inte ville gå rakt.
Kollade ut och såg att de va sol, grönt överallt och en jävla massa blommor över hela ängen.

Förstår ni hur bitter jag blir?
Jag missar allt detta. För jag ligger i sängen hela dagarna.

Vi har betalat hyran för Maj. 5000 spänn. Plus runt 400 för tv nu. Vi har inte ens en tv än..
Vi har inte satt igång flytten på riktigt än och pengarna bara försvinner. Vi betalar 5 o 4 för ngt vi inte använder.

Jag får panik!

Jag måste bli frisk, nu, nu, nu!!
Jag måste jobba! Tjäna in pengar!
Jag måste flytta!
Jag missar solen och om jag känner Sverige rätt kommer va en jätte solig vår men i sommar kommer de regna konstant.

Åååh!! :(


Så gör jag "spåkulan" på facebook....

Elin Helldén Correia
‎.... skojar du med mig?
Elin fick ett svar av Spåkulan:
Fyll på ditt hemapotek, förkylningar är på väg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0