Kissie 2

Harreguu vad mycket Måsten jag har för tillfället. Men jag orkar inte liksom inte. Och jag märker nu hur sambo fetman smyger sig på haha. Vet inte varför skrattar för egentligen e de inte alls kul. Haha... Igen..?

Jajajajaja,
igår va jag, killen o Vrånkan i Ullared. Fick köpt en hel del som vi behöver o en den som inte behöver ;) Eller Jag behöver. Faktiskt. Fina burkar o koppar o lite så. Jag behöver de. Faktiskt.
Ja, faktiskt.

Kan ta ett par kort sen o visa ;)
Allt gick på 3 100 vilket va mindre än vi tänkt oss! Så de va bra.
Har ju dock en del kvar att köpa men de kommer, de kommer.

Kom hem rätt så sent så va helt slut. Sov som ett barn för första gången här i lägenheten. Sköööönt.

Idag på jobbet
va de Mias sista dag :( Hon va en utav de 3 bästa där så de e jätte tråkigt. Så de blev en halv räkmacka o kramkalas!
Dock hade ja o David bestämt att vi ska äta räkmacka ikväll så de blev surt för mig :( Haha, blir alltså två ggr idag, plus choklad. Sambofeeet..
Men de e faktiskt fredag.

Faktiskt.

Viran messade mig förut o ville ses, så efter jobbet trallade hon o ja runt lite i stan :) Min fina lillsyrra. Saknar henne :( Sen handlade vi o Pappa skjutsade hem mig...
Ja, skjutsade hem mig... Haha de tar 5 minuter o gå ;) Men han insisterade!

Nu ska jag snart gå upp till skogslyckan o hämta ut ett paket. David e hemma runt halv 7- 7. Ska försöka få me honom på en promenad då innan den omtalade räkmackan. Hoppas ;)
Imorn ska han jobba, ja ska med Pappa o Viran till trollhättan för att leta studentklänning till Viran.



Mycket jag skrev idag. Bilder kommer sen! Jag är en sådan givmild bloggerska. Borde få betalt. Jag kan bli Kissie2.

Förresten.
Häromnatten drömde ja att ja va Kenza.... På riktigt. Förstår ni hur illa de e ? Inte bara drömmer jag om en bloggare, jag drömmer att jag Är Kenza.
Pinsamt.

Men när jag berättade de för Veronica berättade hon att hon en gång drömt att hon va Harry Potter.
Då kändes de liiite bättre iaf ;) Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0