Helgen

I fredags kväll åkte jag med David hem, satt uppe sent och kollade igenom massa grejer som vi kunde få till lägenheten, sen tjöta lite i köket o kollade på gamla bilder med Vrånkan :)

Gick upp vid 8 (!!!)
på lördagen och åkte in till vår nya lägenhet och planerade dagen lite mer. Åkte sedan o köpte frukost och sen bar de vidare till Ikea. Fick med oss en del hem, men vi kommer inte bli klara fort, de kunde vi konstatera. Åkte sen hem för mys o film.

Imorse gick vi upp vid nio
, och sen samma sak igen ;) In till lägenheten, mätte för soffa osv, sen till Ikea igen. Denna gången kom Pappa o Viran också o hjälpte oss lite.
Fick me oss två sängbord, en hylla för badrummet, tallrikar, bistick osv, hyllor för garderoberna, en liten köks-ö, gardiner, två speglar, o en del andra små bra-o-ha-saker.

Idag e ja även förkyld som en gris. Känns som knivar när ja sväljer och jag nyser stup i kvarten. Men så går det när man tror att de e sommar.. Känns dock som sommar i detta vädret.

Men nu e ja hemma iaf. Eller ja.. Mitt andra hem..? Mitt gamla hem...? Mitt framtida dåvarande hem, tror jag man kan säga. :P

Nu ska jag snart gå ut o gå! Redan söndag ju :( Jobb imorn o resten av veckan. Vill ju komma ihång mer med flytten!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0