Rebell...

Gick inge vidare me o lägga på hyllan.. Om ja bestämmer mig för ngt, gör ja tvärtom. Som när ja bestämmer att ja ska va nyttig, då äter jag mer o mer onyttig istället. Vet int
e varför ja e sån. Lite rebellisk mot mig själv tror jag.
Ja e skit hungrig! O ja vet inte varför? Idag har ja bara ätit o ätit o ja e hungrig hela tiden! Skit jobbigt :S Hatar när ja blir sån. Har precis ätit en morot o funderar på om det finns ngt mer ja kan småäta på som inte e så onyttigt? Haha. Dock har ja inte ätit någon mat idag och det kan förklara saken. Har ätit frukost x 2 och två kokta ägg o nu en morot då. Ingen nyttig tjej här längre inte! De va dock ett tag sen, sisådär 3 år ;P

Jag har tråkigt...... Märks de?



Passande bild.


Blogg tips, någon?
Något roligt recept?
Musik?
Vad som helst???

Kommentarer
Postat av: blue fairy

fiiin bild !

2011-03-11 @ 01:53:40
URL: http://bluefairy.blogg.se/
Postat av: elin

tack min sköna!

2011-03-11 @ 19:03:45
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0