Min födelsedag

Som sagt, igår fyllde jag alltså 21 år. (......inte kul)
Firade med familjen och vänner i lördags, va en mycket lyckad dag.



I present fick jag; av Elena o fam - bootsen från H&M jag velat ha länge :D



Inte så jätte bra bild men..

Av Erika fick jag Gynnings parfym, "Go girl" :D Och tre likörtjohejs!



Va en blå med, men den tog typ slut innan kvällen började ;P

Och av Elias fick jag 300 kronor :D




Efter att vi käkat hemmagjorda hamburgare och glass åkte de andra hem och jag, David, Malin o Simon åkte till Micka o Linus. Senare kom även Robin o Emma. Vi spelade spel o hade kul, senare gick vi ner till stan för utgång men om ja minns rätt (haha) så va de fullt överallt o de va ju inge kul, så vi gick hem igen och fortsatte där, sen kom Gåke o hämtade mig o David och jag hade en hicka i över en timme. Men de va en riktigt kul kväll!

Igår då, jag vaknade runt 7, gick upp vid 8 o städade. Den ni. Sen hade jag tråkigt resten utav dagen tills vid 6 tiden då Pappa kom hem o David kom hit ca 2 minuter efter. Ja hade mat färdigt när dom kom så vi åt tillsammans o Pappa berättade galna historier från hans barndom som vanligt, och de e alltid lika kul ;) Ingen ironi. Så fick jag present från Pappsen, pengar! Precis vad jag behöver, så i veckan ska ja försöka ta mig till torp så jag kan köpa lite kläder :D
Ja o David åkte sedan hem till honom. Vi åt middag igen och jag fick paket av David o fam Gunnarsson :)





1. David hade gjort ett jätte fint paket med ett hjärta på ;)
2,3. Jag fick två ringar som man pusslar ihop till en ring, jätte söt! av familjen G :D
4. Ett par skor jag velat ha länge från David :D



Fick även ett välbehövt presentkort på Kicks! :D -från familjen G



En jätte snygg Tommy Hilfiger tröja, från David :) Den va aaas dyr innan, så alla veet. De e myycket viktigt att man vet de. Enligt David ;) Haha ♥

Fick också en jätte snygg skjorta/tunika/blus men den satt jätte fult :( Så han e o byter den idag. Vilket e skit synd, för den va as snygg.




Bästa presenten från honom ;)




Så allt detta fick jag, är jätte jätte glad och tacksam! Och har bannemig väärldens bästa familj, pojkvän, och förhoppningsvis framtida svärfamilj ;) ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0