Kan inte tiden går lite fortare..?

Jag är så sjukt trött! La ifrån mig datorn vid 3 inatt, väcktes av telefonen 9 imorse. Är helt död. Har tagit en promenad, ett par minutas på crosstrainern och bråkat med tvättmaskinen iaf. Med bråkat menar jag att jag tvättat sen låste sig luckan så jag satt där på huk och ryckte med alla mina stora armmuskler tills jag gav upp och lät Pappa fixa det nu när han kom hem.

Nu har jag ätit en portion havregrynsgröt och väntar på att killen ska sluta. -De e dock först om två timmar.
Så tråååkigt. Jag har inget mer att göra idag, jag vill åka o mysa nuuu.
Planen va att vi skulle till torp imorn, för att jag behöver byta mina jeans och köpa en primer, men nu känner jag att vi skippar de, ja har varken ork eller lust. Torp är inte ens roligt att gå runt på längre. Så jag drar ut på de istället.

Så som sagt pker jag till Flatön om några timmar, kommer hem först på onsdag.

Tjingeliiing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0