Bra

Jag är teknisk. Men jag vet inte hur. Grejen är den att min bredband inte funkar längre, eller igen, eller hur ja ska uttrycka mig. Fick ju ringa dom igår eller förrgår eller va de va för att de inte funkade. Åkte till David igår, kom idag och nu funkar de inte heller, så får ringa dom igen. Dock gick jag in på själva datorn och grejade lite i nätverk o delningscenter o häll på och lyckades då koppla upp mig, men själva bredbandet funkar inte, för att jag har inget närverk..? Fattar inte riktigt. Men jag är ju online nu så ska väll inte klaga ;)

Mös som sagt va med min fina pojke igår, vaknade idag klockan ett. Typiskt oss. Åt frukost runt 2, spelade lite tv-spel sen åkte vi till trollhättan och jag shoppade upp pengarna jag fick i present :)

Kan visa snart.

Nu e ja iaf hemma, har kollat tv med Pappa och ätit massa. Snart ska kolla film och imorn ska ja bannemig städa mitt rum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0