Är det helg så är det

Istället för att dricka massa kalorier på helgerna så äter jag massa kalorier. Igår va de tacos, nu håller jag på att göra hemmagjorda chilihamburgare. -De e betydligt nyttigare än tex donken iofs ;) Ikväll tänkte jag lägga mig o kolla på .. Hm.. Fan, va heter den nu igen? Den nya filmen med Paul Walker, Hayden Christensen (stavning), Chris Brown o alla dom där? Någon actionrulle iaf, o Walker e ju inte helt fel asså ;) Ja o David försökte se den tillsammans häromdagen med det krånglade massa i mitten av filmen :S Så ska försöka se den nu på datorn själv istället.

Imorn eller på tisdag åker jag till min prins igen!
Tror jag är nykär när jag kallar honom prins....
;)


Kommentarer
Postat av: blue fairy

ush den måste jag se (ush på ett bra sätt), är små kär i Hayden Christensen, han är så jäkla vacker

2011-03-08 @ 00:51:45
URL: http://bluefairy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0