Apptfffhh

Nu e ja hemma, äntligen. Fy va trött jag är! Och min fötter gör så jääävla ont. Har vart på jakt efter nya idag och igår.
Ja, skor alltså. Inte fötter. Givetvis..
Hittade två par som jag verkligen ville ha sååå hääär mycket, och båda va billiga! Väldigt Eliniga också. Ena paret på Bianco, 500:- De andra på Åhléns, 400:-
Men såklaart så finns det inte i 36 o de ska inte få in heller. Blir så trött.
Jag måste ha nya pjukkksss!!!

Efter jobbet tvingade Viran mig att stanna i stan för att vi skulle fika. Och det gjorde vi. Letade skor och fikade. Va mysigt tills hon blev sur ;) Hon e värre än mig när hon blir sur, och de e inte dåligt kan ja tala om! Haha.

Fick ta skolbussen hem som tog över en timme.
Glömde min väska med alla mina grejer hos Erika och hoppas nu på att Pappa inte glömmer att ta med sig den på hemvägen. Annars e jag rätt körd imorgon.


Imorgon är det fredag iaf! Blir dessvärre ingen höjdarhelg för min del. Men men. Får iaf sova ut :) Och ut och gå, måste ut och gå!!

Om jag har superdupermega tur kanske Pappa vill åka till överby med mig så jag kan hitta skor. Men den chansen är ytterst liten..


Hoppas på fint väder imorn igen, annars e ja inte me!

Kommentarer
Postat av: kristina kittelsen

huur fick du tag på ditt jobb föresten? Nyyfiken :)

2011-03-31 @ 18:43:47
URL: http://bluefairy.blogg.se/
Postat av: Elin

en vän till familjen jobbar på af, så hon tipsade mig om att de sökte folk.

(tycker mer de e hennes förtjänst än själva AF faktiskt)



ja gick dit o sökte, några dagar efter ringde dom, gick på intervju, sen ringde dom igen, provjobbade en dag, sen skrev på kontrakt dagen efter :D



hade en jäkla tur faktiskt.

2011-03-31 @ 19:18:45
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0