Still drunk.

Okej, min "lugna kväll" slutade..... Ne, den har inte ens slutat än. Jag mår så jäkla dåligt! Jag borde skicka ett brev till alla ja träffade igår o be om ursäkt. Så illa va de!

Men. Jag hade kul iaf ;) Tills här o nu. Tills ja vaknade. O ville dö. O min kille skrattar åt mig o säger "krya på dig". Men innan de hade ja kul!

Förfestade med Pernilla, Vickan, Magnus o Tabitha. Blev lite för mkt vin, skulle egentligen gå hem o mysa med David, men gick hem o bytte väska, sen blev de Trägårn med samma folk + David o Tom.

Tequila o Sambucca. Tror inte ja behöver säga mer.
Träffade as mkt folk ja känner. SKämde ut mig lite jätte mkt. Gick hem med en inte så super glad kille ;P
Meeeen men!

Nu ska ja försöka duscha sen ta mig ut till Bokenäs. Hoppas de gååår haha


kanske lägger ut bilder sen. Kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0