Sol

Försov mig imorse. Men de gör inget. Tur att man inte måste va snygg när man jobbar på apotek ;)
Idag är de sol igen! Så jäkla härligt. Dock önskar ja då att ja inte jobbade o att ja inte bodde i stan.
Idag vill ja vara ledig och ut till Pappa o Viran i Bokenäs. Äta picknick till lunch, sola, greja i trägårn, gå promenader, grilla till middag, dricka rosé på altanen tills solen gått ner.
Mja, lät rätt okej.

Men icke. Nu ska ja dricka upp mitt kaffe, käka upp min äggröra, ta bussen till mitt lilla apotek o jobba. Sen blir de en tripp till Orust för att handla lakan osv till vårt nya hem. Sen ska ja höra med Malin om hon har lite tid över ;)

De lät ju faktiskt helt okej de me.

Gårdagen spenderades med lillsyrran :) En kort runda på stan, "fika" o "häng" vid hamnen, prat, lite sol, sen slapp framför tvn innan storebror hämtade henne i Hennes nya bil.

Ja, ni läste rätt, Hennes nya bil,
som hon fick igår ;) En liten cab. Hon har inte körkort än men de får hon fixa nu ;)
Viran, kom hit snart igen o ha myskväll me mig!!! Jag slänger ut David. Han gillar de.



Ledig imorn, woho!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0