Onsdag

Sicken da!
Och de fortsätter imorn. Stress, stress stress. Herregud vet inte hur jag ska göra allt. Hur allt ska gå till.
Stooora pengaproblem på de också.
Och problem med skjuts på midsommar.
Ajajajajajaj.


Jaja, har haft en bra dag iaf, får se de så ;) Har spenderat den med underbara lillasyster o Sofiiproppan va me en stund också. Efter jobbet då.. Nu har jag vart hemma en stund. Duschat, värmt mat och nu ska jag lägga mig i soffan o kolla Vänner! Woho!





Förresten! Någon som vet vart jag kan hitta en fin blommig långklänning?! Pronto!
Vore nästan evvvigt tacksam! :)

Kommentarer
Postat av: johanna

du är så sjukt fin!

2011-06-23 @ 00:57:32
Postat av: Elin

nämen tack :D

2011-06-23 @ 06:45:50
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0