Why God, why?

Samma sak varje gång. Varje gång.
Sol o fint på vardagarna; då ja jobbar såklart.
Regn på helgerna; då ja e ledig såklart.

Suck suck suck...

Jag är så sjukt trött nu för tiden. Trots de sover ja skit dåligt. Svårt att somna, sover oroligt, vaknar, ja ni fattar.

Igår va de kalas för Elias. Åt grillat, drack as gott vin, käkade tårta, tjockade oss helt enkelt.
Åkte hem, duschade sen la mig direkt.

Direkt efter att ja kom hem idag bytte ja om till mjukiskläder sen la mig i soffan. Är bara helt slut.
Tänkte ta en snabbdusch nu, sen se om ja orkar laga mat eller inte..
Killen kommer hem sent.

På lördag blir det kalas för lilla Tea, får se vad jag ska köpa till henne. Svårt..

Fy va tråkigt inlägg....
Skriver något roligare imorn istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0